Brug vores kurser og konferencer til at få direkte kontakt til din målgruppe

Som sponsor på et af vores kurser eller konferencer er du sikker på at blive set af din målgruppe i byggebranchen.

Vi kommer nemlig meget bredt ud i branchen - bl.a. fordi...:

 

  • Vi udbyder ca. 220 kursusdage om året
  • Vi har ca. 3.000 kursister om året
  • Vores Kursus-nyhedsmail sendes ud 3 gange om ugen til ca. 7.500 abonnenter i byggebranchen
  • Molios hjemmeside har årligt 230.000 unikke besøgende med 1.226.500 sidevisninger
  • Vores LinkedIn-gruppe ”Kompetenceudvikling i byggeriet” har 2.200 medlemmer
  • Vi udsender ca. 20.000 kursusfoldere årligt til udvalgte personer i byggebranchen

Du har som sponsor mulighed for at udnytte alle disse veje direkte ind til engagerede, videbegærlige bygherrer, arkitekter, ingeniører, konstruktører, udførende, producenter, leverandører mv.

 

 

Digitale markedsføringsmuligheder som sponsor

Som sponsor kan du vælge mellem en række digitale markedsføringsmuligheder før, under og efter vores kurser og konferencer - f.eks.:

 

  • Annonce i kursus-nyhedsmailen (6.600 abonnenter)
  • Annonce i det daglige nyhedsbrev Bygnet (6.700 læsere) fra Molio
  • Annonce på den særlige kursushjemmeside, som kursister har adgang til i forbindelse med deres kursus / konference
  • Annonce på vores sociale medier

 

 

 

Fysiske markedsføringsmuligheder som sponsor

Som sponsor kan du vælge mellem en række fysiske markedsførings muligheder før, under og efter vores kurser og konferencer - f.eks.:

 

  • Stand ved kursuslokalet
  • Dine brochurer lagt frem på bord ved/i kursuslokalet
  • Dine brochurer lagt ind i kursusmaterialet, der udleveres til alle kursusdeltagere
  • Annonce i markedsføringsfoldere i månederne op til kurset / konferencen