Mest stillede spørgsmål om FM-uddannelsen

Vis alle
Skjul alle
  • Hvem står bag uddannelsen?

    FM-uddannelsen udbydes af Molio, og er udviklet i tæt samarbejde med brancheeksperter og Danmarks største organisation for Facilities Management, DFM.


    Uddannelsesleder er Driftschef hos DATEA A/S, Flemming Wulff Hansen, som desuden er repræsenteret i flere DFM-udvalg, herunder DFMs uddannelsesudvalg. 

  • Jeg arbejder allerede med FM. Hvad får jeg ud af at vælge FM-uddannelsen?

    FM er et stort og komplekst område i rivende udvikling. Med Molios FM-uddannelse sikrer man et solidt grundlag for at kunne forstå, udvikle og drifte FM-systemer eller organisationer.


    Under uddannelsen sørger vi for veksling mellem teoretiske indlæg og praktiske cases. Vi benytter specialister fra alle grene af FM-branchen til at introducere fagområderne og sikrer dermed, at stoffet altid er nyt, relevant og bredt funderet.


    På den måde bliver du opdateret med nyeste viden og værktøjer inden for Facilities Management.

  • Hvad er forskellen på jeres og andre udbyderes FM-uddannelser?

    Der er flere forskelle.

    1) For det første prisen og varigheden. Vores uddannelse koster 45.000 kr. ekskl. moms. Uddannelsen er på 4 moduler á 2 dage og eksamen. Desuden afvikler vi live-webinarer mellem modulerne, så man hele tiden fastholdes i sin læring.

     

    2) Molios FM-uddannelse er meget målrettet, vi har skåret det overflødige væk og ind til benet og koncentrerer os om alle de nødvendige kernekompetencer og kerneaktiviteter.

     

    3) Opbygningen er mere fleksibel end de øvrige uddannelser på markedet, og der er mulighed for at tilvælge moduler, så man får den uddannelse, der passer bedst til ens behov, profil og karriere.

     

    4) Det faglige niveau på de FM-uddannelser, vi kender til, og Molios FM-uddannelse er det samme. 

  • Får jeg bevis på, at jeg har gennemført og bestået FM-uddannelsen?

    Ja, du får diplom på din uddannelse udstedt af Molio, Byggeriets Videnscenter. Molio er én af landets absolut førende og anerkendte udbydere af efteruddannelsesaktiviteter til byggebranchen. Med det i hånden, står du derfor stærkere i markedet og øger dine muligheder i din fremtidige karriere, både internt i din virksomhed og ved et eventuelt jobskifte.

  • Skal jeg selv investere i bøger til uddannelsen?

    Nej, det behøver du ikke. Alle materialer er inkluderet i prisen. 

  • Kan jeg betale i rater?

    Ja, vi kan som regel finde en løsning, der passer dig.


    Kontakt os på kurser@molio.dk eller på 70 12 06 00 for at høre nærmere.

  • Er der en tilmeldingsfrist?

    Vi anbefaler, at du tilmelder dig i god tid, så du er sikker på at få en plads. Samtidig letter det vores administration rigtig meget, og vi har bedre mulighed for at planlægge uddannelsesforløbet, så vi kan give dig og dine medkursister den bedste service.

  • Hvor mange er der på holdet?

    Vi har som regel 15-25 deltagere på holdet. Det sikrer, at der er mulighed for god dialog og netværk igennem hele forløbet samtidig med, at der er tid til den enkelte deltager. 

  • Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har yderligere spørgsmål?

    Du er altid velkommen til at kontakte vores kursusafdeling på tlf. 70 12 06 00 eller på mail: kurser@molio.dk