Abonnement
Hvad er forskellen på Basis og Pro abonnementet?
Basis:
1. Hvor mange anvisninger har jeg adgang til?
Med Basis har du adgang til 25 vores frit tilgængelige anvisniger. For at få adgang skal du blot oprette dig på Anvisninger.dk. Herefter har du adgang til alle de frit tilgængelige anvisninger.
2. Er der nogen begrænsninger for gratis brugere?
Ja, der er en begrænsning på 1 bruger pr. konto.
Pro:
1. Hvad koster Pro-abonnementet, og hvad får jeg ud af det?
Pro-abonnementet koster 4000 kr. årligt. Med dette abonnement får du adgang til alle anvisninger. Du vil blive bedt om at betale det årlige gebyr via faktura.
2. Hvad er de fordele, jeg får som Pro-medlem?
Som Pro-medlem får du adgang til alle anvisninger og har mulighed for at administrere et team af brugere. Dette abonnement giver dig mulighed for at maksimere din oplevelse og samarbejde mere effektivt med dit team. Du kan have op til 100 brugere pr. administratorkonto.
Hvad er inkluderet i et abonnement?
Et abonnement på anvisninger.dk giver adgang til at se det fulde indhold af de SBi-anvisninger, der findes på websitet. Med et abonnement kan anvisningerne tilgås fra computer, tablet og mobil uden at installere plugins eller ekstra programmer.
Med adgang til abonnementet kan du som bruger se de tilgængelige anvisninger og dertil vælge om du ønsker at læse dem som e-bog, online eller som fysisk bog.
Bruger:
Alle der har oprettet en "bruger" på Anvisninger.dk, kan tilgå de gratis anvisninger.
Alle brugere har hver sit login.
Hvis man som bruger ønsker at kunne læse og tilgå de anvisninger som ikke er frit tilgængelige, skal man tilføjes til kontoen for den virksomhed, som man arbejder i, eller opgradere sin egen konto til Pro.
Kontoejer:
En administrator konto er virksomhedernes "platform" hvor virksomhedens kontakt- og faktureringsoplysninger kan rettes og teammedlemmer tilføjes. Via kontoejeren kan medlemskabet og antallet af teammedlemmer håndteres.
Teammedlem:
Et teammedlem er betegnelsen for de brugere som har fået adgang til virksomhedens abonnement via en invitation fra administratoren. Du er Teammedlem hvis din virksomhed betaler for din adgang.
Teammedlemmer har altid sin egen bruger, men agerer som teammedlem under kontoen.
Alle kan få adgang til de frit tilgængelige anvisninger ved at oprette et gratis Basis-abonnement.
Ønsker du adgang til alle vores 180+ anvisninger kan du oprette et Pro-abonnement til 4000 kr. eks. moms årligt.
Anvisninger.dk har kke til formål at skabe profit, men at tilbyde byggetekniske vejledninger til branchens fagfolk for at minimere fejl og omkostninger i byggeriet.
Indtjeningen går til drift og udvikling af Anvisninger.dk, samt produktionen af selve anvisningerne.
Du kan læse mere om hvad abonnementstyperne indeholder her.
Hvis du har Pro planen:
Hvis du ikke ønsker at have Pro planen og dermed ikke forsætte med at betale kan du via din "Profil", under "Plan", ændre din plan til Basis. Din Pro plan vil løbe til og med den dato du har betalt til og derefter vil din plan blive nedgraderet til Basis.
Du har derfor fortsat adgang til de frit tilgængelige anvisninger og kan til hver en tid opgradere til Pro planen igen.
Hvis du har Basis planen:
Denne plan koster ikke noget, men ønsker du at få slettet din konto kan du skrive til support@molio.dk eller henvende dig via kontaktformularen på denne side.
Når du opretter en konto på anvisninger kan du vælge mellem Basis elle Pro.
Basis:
Denne giver kun adgang til de 25 frit tilgængelige anvisninger. Du kan se hvilke anvisninger det omhandler i oversigten ved at sortere på "frit tilgængeligt".
Derudover kan en basis-konto kun have én bruger. Det vil sige at du ikke kan dele kontoen med kollegaer eller andre personer.
Basis er gratis.
Pro
Med en Pro-konto får du adgang til alle 180+ anvisninger uden begrænsninger. Den giver samtidig adgang til en række andre fordele, som f.eks. 25% på køb af anvisninger som fysiske bøger hos Akademisk Forlag*.
Pro-kontoen giver også mulighed for at administrere brugeradgang til kontoen. Du kan tilføje og fjerne bruger fra kontoen, ændre administrator-adgang, redigere kontakt- og faktureringsoplysninger.
Læs mere om Pro abonnementet under "Abonnement"
Pro-konto koster 4000 DKK eks. moms årligt og faktureres årligt.
Læs mere i vores handelsbetingelser her.
*Kontakt support@molio.dk for at få tilsendt en rabatkode
Har du en Pro-konto kan du tilføje andre til din konto (OBS: du skal være kontoejer på kontoen for at kunne gøre dette):
- Log ind som kontoejer på Anvisninger.dk
- Gå til "Profil"
- Gå til fanen "Teammedlemmer"
- Klik på "Inviter nyt teammedlem"
- Udfyld "Navn og e-mail" på det nye teammedlem som du ønsker at sende en invitation
- Klik på "Inviter nyt teammedlem" for at fuldføre processen. Herefter vil den ønskede medarbejder modtage en mail omkring deres tilføjelse til kontoen.
Hvis teammedlemmet i forvejen havde oprettet sig kan der opstå problemer med at logge ind, da denne er tilknyttet to konti. For at løse dette bedes teammedlemmet kontakte os enten via kontaktformularen eller på support@molio.dk
Ønsker du at fjerne et medlem fra din konto skal du gøre flg. (OBS: du skal være administrator på kontoen for at kunne gøre dette):
- Log ind på din administrator konto via Anvisninger.dk
- Gå til "teammedlemmer"
- Vælg det medlem, som du ønsker at fjerne, og klik på "skraldespands ikonet"
- Bekræft at du ønsker at fjerne teammedlemmet.
- Teammedlemmet er nu fjernet.
Teammedlemmet vil fortsat have en bruger til anvisninger.dk, men ikke være tilknyttet kontoen længere.
Der er kun mulighed for at have en kontoejer på hver konto og derfor kan det være nødvendigt at lade rollen skifte, når en kollega f.eks. går på ferie.
For at overdrage kontoejerskabet skal du gøre flg.:
- Log ind som kontoejer på Anvisninger.dk
- Gå til "Profil"
- Gå til fanen "Teammedlemmer"
- Vælg det teammedlem som du ønsker at gøre til kontoejer.
- Hold musen over teammedlemmet og klik på på "pil opad" ikonet, der dukker op.
- Teammedlemmet er nu kontoejer.
For at opgradere dit abonnement bedes du kontakte os på support@molio.dk eller via kontaktformularen oppe i højre hjørne.
Du vil kun blive faktureret hvis du er Pro.
Fakturering sker pr. faktura eller via EAN nummer. Dette vælges selv af kontoejer.
Faktureringen falder således:
- Faktura ved oprettelse af abonnement (7-14 dage efter) modtager du din første faktura for et års abonnement på Anvisninger.dk
- Faktura falder ved samme måned som dit abonnement udløber, hvor du har mulighed for at forny dit abonnement til yderligere 1 års adgang.
Betales fakturaen ved fornyelse af abonnementet er denne betaling gældende og du bliver hermed fornyet og får adgang til 1. år mere. Du kan til enhver tid opsige abonnementet inden udløb men din betaling er bindende, derfor kan du ikke få refunderet beløbet hvis du fx. opsiger efter 1/2 år.
Ønskes abonnementet ikke fornyet, skal du blot sende os en besked i kontaktformularen eller via support@molio.dk så krediterer vi fakturaen og opsiger dit abonnement, så det udløber efter dit 1 års nuværende abonnement.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at læse i vores handelsbetingelser her.
Hvorfor kan jeg ikke afmelde jeres nyhedsbrev som basis bruger?
Som Basis bruger på Anvisninger.dk kan du ikke afmelde vores automatiske mails, da det er en af betingelserne for at have adgang til vores frit tilgængelige anvisninger. De automatiske mails indeholder relevant viden omkring forbedringer på hjemmesiden og indhold tilpasset din brugertype.
Vi sender dig disse mails som basis bruger, da vi ønsker at du opgraderer dit abonnement til en Pro bruger. Dette skyldes at Anvisninger.dk lever af de betalende brugere, og det er grundstenen for at vi kan tilbyde en platform med alle tilgængelige anvisninger til folk i branchen. Hvis du fortsat ikke ønsker at modtage nyhedsmails, kan vi ikke tilbyde et gratis abonnement. Du kan derimod som Pro bruger afmelde til hver en tid.
Hvis du opsiger dit abonnement kan du stadig finde anvisningerne på biblioteker eller som fysisk bog på www.Akademiskforlag.dk.
Hvis du ikke ønsker at modtage vores mails kan du derfor opsige dit abonnement, men så har du dermed ikke længere adgang til at læse vores anvisninger. Hvis du ønsker dette kan du kontakte os via vores kontaktformular på forsiden af Anvisninger.dk.
Hvordan kan jeg afmelde jeres nyhedsbrev som Pro bruger?
Du afmelder nyhedsbrevet direkte i de mails du modtager. Du kan afmelde ved at trykke afmeld i bunden af mailen.
Nogle kunder vil opleve, at deres priser ikke matcher den nuværende prisliste. Dette skyldes, at de er blevet overflyttet fra et tidligere system, og deres oprindelige aftale og prisstruktur er bibeholdt. Denne artikel forklarer, hvorfor prisforskellen opstår, og hvordan vi håndterer disse tilfælde.
Hvorfor matcher priserne ikke de nuværende priser?
Ved overflytningen af kunder fra et tidligere system til vores nuværende platform, har vi valgt at bevare de oprindelige aftalevilkår og prisstrukturer. Dette sikrer, at kundernes eksisterende aftaler forbliver uændrede, selvom vores nuværende priser måske er opdateret.
Hvad betyder dette for kunden?
- Fastlåste priser: Kunder, der er overflyttet med en eksisterende aftale, betaler stadig de priser, de oprindeligt blev tilbudt, uanset ændringer i vores aktuelle prisliste.
- Ingen overraskelser i faktureringen: Kunden kan forvente den samme pris som tidligere uden justeringer eller skjulte gebyrer, medmindre andet er aftalt.
- Mulighed for opdatering: Hvis kunden ønsker det, kan de vælge at gå over til vores nuværende prisstruktur, som kan indeholde flere funktioner eller opdaterede vilkår. Denne ændring kan dog medføre en opjustering af prisen. Kontakt os via knappen over eller på support@molio.dk.