Få svar på dine spørgsmål
Molio overtager officielt ansvaret for distribution, drift og udvikling af anvisninger.dk pr. 1. juli 2025.
Nej, foreløbigt vil der ikke ske ændringer til det abonnement, du har nu på anvisninger.dk.
På sigt vil Molio udvikle nye abonnementsløsninger baseret på data om brugeradfærd og behov.
Pr 1. juli overtager Molio retten fra BUILD til at kontakte dig om dit abonnement.
Du kan logge på anvisninger.dk, præcis som du plejer og du kan tilgå alle de SBi-anvisninger, du normalt kan tilgå - også efter 1. juli.
Ja. Alle de SBi-anvisninger, der normalt er gratis, vil også fortsat være gratis efter 1. juli.
Indtil 1. juli er det teknisk set BUILD, der sender mails ud til brugerne af anvisninger.dk.
Efter 1.juli overtager Molio kommunikationen til brugerne samt kundeservice og administrationen af platformen. Jeres faktura vil derfor også komme fra Molio og ikke fra BUILD.
Det betyder, at BUILD fremover kan fokusere endnu mere på at udvikle indholdet i SBi-anvisningerne.
Molio har fokus på at styrke kundeservice og -kommunikation og har blandt andet et velfungerende service- og supportteam, som (efter 1. juli) kan hjælpe dig, hvis du oplever udfordringer med dit abonnement.
Efter 1. juli kan du kontakte Molios kundeservice (Service- og support) på:
E-mail - support@molio.dk
Telefon - 7012 0600
Telefonerne er åbne alle hverdage fra 9-15
Det er et forståeligt spørgsmål, men der er en række nødvendige omkostninger forbundet med udgivelsen og den løbende vedligeholdelse og udvikling af Anvisninger.dk. Det gælder fx integration af nye digitale løsninger, forbedringer af brugervenligheden, styrkelse af brugersikkerheden og sikring af bred tilgængelighed til den viden, anvisningerne formidler.
Det er også vigtigt at understrege, at eventuelle driftsoverskud bliver geninvesteret i videreudviklingen og forbedring af anvisningerne.