Lean værktøjskassen 2.0
Bøger og forlag

Lean værktøjskassen 2.0

Bogen gennemgår Lean for serviceorganisationer i 3 dele: Lean indenfor service, Service Mapping og Lean Service Værktøjer. Den giver en grundig forklaring på Lean og hvordan det gør din kundeservice slank, ukompliceret og hurtig.

Forfatter: John Bicheno
Sider: 298
Udgivelsesår: 2008
Udgiver: Lean Team

Varenummer: leaud800

Tema
Bøger og forlag
349,-
436,25 inkl. moms

Bogen gennemgår Lean for serviceorganisationer i 3 dele: Lean indenfor service, Service Mapping og Lean Service Værktøjer. Den giver en grundig forklaring på Lean og hvordan det gør din kundeservice slank, ukompliceret og hurtig.
Bogen er et værktøj til at forstå og analysere eventuelle problemer og efterfølgende udnytte forbedringsmulighederne.
Både ledere og ansatte kan have glæde af bogen til at optimere arbejdsgangen efter Lean-principperne.